EIGEN VOORRAAD       VERTROUWD      VERZENDING GRATIS v.a. €100      FYSIEKE WINKEL

Mobile menu

Productmenu

Retourneren

Retourneren

Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft om een artikel of bestelling retour te sturen. Let op! Volg de correcte wijze om misverstanden of andere problemen te voorkomen. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen via het nummer 0528 - 204027 of mailen naar Info@besteljouwpvc.nl

U kunt een retour aanmelden via het onderstaande retourformulier, maar uiteraard kan dit ook telefonisch of middels een email. Let wel op dat wij onderstaande gegevens nodig hebben om uw retour correct te kunnen verwerken.

Let op: op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd!


Voorwaarden retouren:

Retour sturen van onbeschadigde artikelen

U kunt een bestelling of enkele producten bij ons retourneren. U dient dit binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar te maken bij ons. U heeft dan nog eens 14 dagen om het retour te sturen. Op maat gemaakte of gezaagde artikelen kunnen niet retour gestuurd worden.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat besteljouwpvc.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een track & trace nummer en bewaar deze goed.

Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening.

De verzendkosten voor onbeschadigde artikelen zijn voor uw eigen rekening tenzij anders is overeengekomen.

Retourneren van verkeerde of beschadigde zending.
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd artikel ontvangt. Wanneer een artikel defect is bij ontvangst,  verzoeken wij u vriendelijk om direct na ontvangst, maar uiterlijk binnen 14 dagen contact met ons op te nemen.

De verzendkosten voor het retourneren van beschadigde of verkeerd geleverde artikelen zijn voor rekening van besteljouwpvc.nl. U kunt in dit geval contact met ons opnemen voor een pakketzegel.

Retourzegel bij verkeerde of beschadigde zending.
Wanneer u de retourzending vanuit Nederland verstuurd  en deze niet door de brievenbus past, kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Wel dient u op het pakket een zegel te plakken, deze ontvangt u van ons en dit is tevens het bewijs dat de retour is goedgekeurd.

 

Terugbetaling

 

Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Bij het retourneren van onbeschadigde artikelen ontvangt u geen vervangend exemplaar. Wij betalen het door u betaalde bedrag terug of uw betalingsverplichting komt te vervallen als u nog niet heeft betaald. Heeft u buiten uw schuld een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen sturen wij u per omgaande een vervangend artikel. Als u aangeeft dat u geen vervangend artikel wenst, betalen wij het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening en komt uw betalingsverplichting te vervallen.

 

Retour buiten de voorwaarden

 

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon terugstuurt, komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Ook kunnen wij in dat geval besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.

 

Klachten

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Dit kan door te mailen naar Info@besteljouwpvc.nl of door te bellen naar 0528 – 204027. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.